مریم
40
۷۵
آقــا

دردزیرشکم؟

سلام وقت بخير،من خانم مجردي هستم که مدت خيلي زيادي است دردزيرشکم دارم يعني درست خط زيرشکم که گاهي به پهلوها هم ميزنه وگاهي هم سوزش وخارش کمي دارم،دکتر رفتم وآزمايش وسونوگرافي کامل هم انجام دادم گفتن مشکلي نيست فقط کمي عفونت ادراري نشون داد،ولي باتوجه به اينکه دائم لباس زير راعوض ميکنم وبهداشت رارعايت ميکنم دائم درد دارم وگاهي بعداز پريود فکرميکنم بيشتر ميشه.ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد،واينکه ميتونم مترونيد ازول استفاده کنم؟سپاس ازشما
بازدید : 118 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه