رومينا
20
70
خانــم

درمان کیست ریز تخمدان با قرص سیبل و علائم مرتبط؟

سلام وقت بخير
من 20 سالمه پريودي نامنظم داشتم تويي سونوگرافي متوجه وجود کيست هاي ريز شدم دکتر براي درمان بهم قرص سيبل داد بسته اول رو از روز سوم پريودي خوردم ماه اول مشکلي نداشتم 6 تا قرص سفيد بسته اول رو ک خوردم دچار پريودي با خونريزي زياد شدم حدود 10 روز طول کشيدي هم زمان بسته بعدي روز ميخوردم بعد پريودي دچار لکه بيني شدم حدود 20 روز لکه بيني داشتم دوباره پريودي دچار پريودي شديد شدم بازم به مدت 10 11 روز الان ک پريوديم قطع شده بازم لکه بيني دارم کلافه شدم🤦🏻‍♀️

1 پـاسـخ


بازدید : 9 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان کیست ریز تخمدان با قرص سیبل و علائم مرتبط

مصرف قرص سیبل (که معمولاً حاوی ترکیبی از هورمون‌های استروژن و پروژسترون است) برای درمان کیست‌های ریز تخمدان رایج است. قاعدگی نامنظم و وجود کیست‌های ریز در سن شما ممکن است به دلیل عدم تعادل هورمونی رخ دهد. علائمی که توصیف کرده‌اید، مانند خونریزی زیاد، طولانی شدن قاعدگی و لکه‌بینی، می‌تواند ناشی از تنظیم دوز قرص، تأثیر هورمون‌ها بر بدن شما، یا حتی وجود عوامل دیگر باشد. بدن شما ممکن است در حال تطابق با دارو باشد و این تغییرات گذرا باشند. با این حال، تداوم لکه‌بینی و خونریزی‌های شدید و طولانی‌مدت نیازمند بررسی دقیق‌تر است. این علائم می‌توانند نشان‌دهنده نیاز به تنظیم دوز دارو، تغییر نوع قرص، یا بررسی دلایل دیگر باشند. مهم است که این وضعیت را با پزشک خود در میان بگذارید تا علت دقیق آن مشخص شود و درمان مناسب ادامه یابد. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیق‌تر وضعیت خود، می‌توانید با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب مشورت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه