17 آذر 1404 - 22:2
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
با توجه به شرح حال شما، درد و تیر کشیدن در ناحیه صورت، چشم، پیشانی، گوش چپ، شقیقه ها، سر و فک سمت چپ، دو ماه پس از تزریق گونه، چانه و زاویه فک، میتواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. یکی از احتمالات، تحریک یا فشار بر روی اعصاب حسی در این ناحیه، به دلیل تزریق و یا تغییرات بافتی پس از آن است. همچنین، احتمال وجود التهاب یا واکنش آلرژیک به مواد تزریق شده نیز وجود دارد. در موارد نادر، ممکن است تزریق باعث ایجاد آسیب عصبی شده باشد. با این حال، تشخیص دقیق علت این درد، نیازمند بررسی بالینی و معاینه توسط پزشک متخصص است. توصیه می شود جهت بررسی دقیق تر و تشخیص علت اصلی درد و دریافت درمان مناسب، از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص مشورت نمایید.
همین حالا با پزشکان متخصص کليه بالغين (نفرولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیگرفتگی رگ های گونه و سوزش آن بعد دوماه از تزریق ژل نشانه چیست و خطرات آن چیست ؟ ...
سلام من بخاطر مشکل مالی میخوام یک کلیه بفروشم میخوام پیش دکتر خوب عمل انجام بشه ...
سلام چی باید بررسی بشه؟ قبل از پریود دچارش میشم تب و سوزش ندارم علتش از. سندر ...
20 روزه دل درد دارم دیالیزی هم هستم سونو و ازمایشمم چیزی نشون نداده علت چی،ممکنه ...
دو ماه پیش ژل تزریق کردم الان رگای ی طرف صورتم گرفته میشه بیشتر شقیقم دکتر قرص ...