۲۸
۶۲
خانــم

غمگینی؟

سلام آقاي دکتر وقت بخير،ببخشيد چند مدته احساس غمگيني شديدي دارم،ب خودي شروع مي کنم به گريه کردن و يه سري شکست ها تو زندگيم داشتم که هي مياد جلو چشمم ،احساس اميدي به آينده م ندارم ،خسته م و بدون اينکه کاري بدي در حق کسي انجام داده باشم کل ذهنم ميشه احساس عذاب وجدان و ناراحتي واقعا نميدونم چيکار کنم آيا مشکل من با دارو حل ميشه يا مشاوره؟شما رو يکي از آشناهام معرفي کرد البته ايشون براي مشکل ديگه اي اومدن پيشتون .آيا ميتونيد بهم کمک کنيد

3 پـاسـخ


بازدید : 46 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانشناس باليني- نوروتراپيست تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی