دکتر کتایون غفوری آثار دکترای تخصصی رواندرمانگر و روانشناس
سلام
متاسفم که در اين سن اين حجم از احساس غم و گناه رو تجربه ميکنيد
بررسي ريشه اين مشکل در اتاق درمان قطعا به حل مشکل شما کمک خواهد کرد
قطعا داشتن احساس گناهي که منطقي پشت اون قرار ندارهميتونه منجر به افسردگي و خودتخريبي بشه، توصيه ميکنم حتما از يک رواندرمانگر کمک بگيريد
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانشناس باليني- نوروتراپيست تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی