حنانه
18
60
خانــم

درمان شکستگی انگشت دست؟

دست راست انگشتم شکسته ورم کرده و بنفش شده دکتر عکس گرفته مو برداشته آتل بسته گفته شش هفته بايد آتل بمونه و اکنون نخوره وگرنه مجبور به پيوند تاندون ميشم ،قرص آوودين و مسکن سلکسيب 200هم داده بخورم
درد خيلي زيادي ندارم
انگشت حلقه دست راستم هست
آيا دکتر خوبي بوده و مشکلي پيش نمياد ؟؟؟
دانش آموز هستم بايد با دست راستم بنويسم مشکلي پيش نمياد!؟؟؟؟
18سالمه و دختر هستم
سابقه بیماری:
ندارم
داروهای مصرفی:
ندارم
بازدید : 7 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان شکستگی انگشت دست

شکستگی انگشت دست، به خصوص اگر با تورم و تغییر رنگ همراه باشد، نیاز به مراقبت دقیق پزشکی دارد. رویکرد درمانی پزشک شما که شامل عکس‌برداری، جااندازی (احتمالاً منظور از "مو برداشته" همین است) و آتل‌بندی برای شش هفته، یک رویکرد استاندارد برای مدیریت شکستگی‌های انگشت دست است. آتل به ثابت نگه داشتن استخوان شکسته و فراهم کردن شرایط مناسب برای جوش خوردن آن کمک می‌کند. مصرف قرص آوودین (احتمالاً منظور Avodart است که برای مشکلات پروستات استفاده می‌شود، اما اگر منظور داروی دیگری است، باید بررسی شود) و سلکسیب 200 (یک داروی ضدالتهاب غیراستروئیدی که برای کاهش درد و التهاب تجویز می‌شود) طبق دستور پزشک اهمیت دارد. عدم رعایت توصیه‌ها، مانند "نخوردن" (که احتمالاً منظور مصرف نکردن داروهای تجویز شده یا عدم رعایت محدودیت‌ها است)، می‌تواند روند بهبودی را مختل کرده و نیاز به درمان‌های پیچیده‌تر مانند پیوند تاندون را افزایش دهد. در مورد نوشتن با دست راست، در طول دوره آتل‌بندی، محدودیت‌هایی وجود خواهد داشت. پس از برداشتن آتل، با انجام تمرینات توانبخشی، باید بتوانید به تدریج کارایی دست خود را بازیابی کنید. برای اطمینان بیشتر از روند درمان و بررسی وضعیت دقیق سلامتی خود، می‌توانید با پزشکان متخصص در دکتریاب مشورت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپد - جراح استخوان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه