سن: 40 وزن: 63 جنسیت: خانم

علت درد شکم و نیاز به دستشویی بعد از غذا با مصرف آنتی بیوتیک؟

میخوام ببینم طبیعی دردم موقع دسشویی کردن
شکم ام تیر میکشه
هرچی میخورم باید برم دسشویی تا دردم کم بشه

داروهای مصرفی:
کلینداماسین.سفیکسیم.آمپول زیر جلدی انوکارین

7 آبان 1405 - 20:34

19 بازدید

پاسخ پزشکان

2 پاسخ
هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

علت درد شکم و نیاز به دستشویی بعد از غذا با مصرف آنتی بیوتیک

درد شکم هنگام اجابت مزاج و اینکه با دفع مدفوع احساس بهتری پیدا می‌کنید، می‌تواند نشانه‌ای از اختلالات عملکردی روده مانند سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS)، التهاب روده یا اسپاسم‌های عضلانی دستگاه گوارش باشد. از طرفی، مصرف آنتی‌بیوتیک‌هایی مانند کلینداماسین و سفیکسیم که در داروهای مصرفی شما دیده می‌شود، به خودی خود می‌توانند عوارض گوارشی ایجاد کرده و تعادل باکتری‌های روده را برهم زنند. همچنین داروهای ضد انعقاد مانند انوکساپارین (انوکارین) نیازمند بررسی دقیق از نظر علت تجویز هستند. برای تسکین درد، از مصرف خودسرانه مسکن‌های قوی پرهیز کنید و رژیم غذایی سرشار از فیبر و مایعات فراوان داشته باشید، اما قطع یا تغییر داروها حتماً باید زیر نظر پزشک انجام شود. برای بررسی دقیق‌تر علت درد و دریافت راهنمایی تخصصی متناسب با شرایط دارویی‌تان، پیشنهاد می‌کنیم با پزشکان متخصص گوارش یا داخلی در دکتریاب مشورت کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه