سن: 28 وزن: 50 جنسیت: خانم

علت خونریزی زودرس بعد از آمپول ضد بارداری سه ماهه؟

سلام . من بار دومه امپول سه ماهه ضدبارداری زدم. دفه اول ک امپول زدم پریودم کامل تا 3 ماه قطع شده بود دقیقا بعد از 12 هفته ینی دوروز از موعد امپول گذشته بود ک پریود شدم . اما این امپول دومی رو که زدم 20 روز مونده تا موعدش تموم بشه ولی من الان پریودم. ایا این طبیعیه؟مگه نمیگن امپول سه ماهه پریود رو تا سه ماه قطع میکنه؟پس من چرا انقد زود پریود شدم؟حس میکنم باید این امپول دومی هم موعدش تموم میشد بعد پریود میشدم. ینی امپول دومی اثر نکرده؟
سابقه بیماری:
نه
داروهای مصرفی:
نه

5 آبان 1405 - 0:31

6 بازدید

🟠 تا به‌اکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است

هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

علت خونریزی زودرس بعد از آمپول ضد بارداری سه ماهه

استفاده از آمپول‌های ضدبارداری سه ماهه (مدروکسی پروژسترون استات) تأثیر زیادی روی نظم قاعدگی دارد. قطع کامل قاعدگی در همه مصرف‌کنندگان رخ نمی‌دهد و نامنظم شدن خونریزی، لکه‌بینی یا حتی شروع زودهنگام قاعدگی، به‌ویژه پس از دوزهای دوم و سوم، از عوارض شایع و طبیعی این روش است. این موضوع به معنای بی‌اثر شدن آمپول نیست، زیرا اثر ضدبارداری آن سر جای خود باقی می‌ماند، اما تغییرات هورمونی می‌تواند الگوی خونریزی را غیرقابل پیش‌بینی کند. اگر خونریزی شما بسیار شدید، طولانی‌مدت یا همراه با درد شدید شد، حتماً برای بررسی دقیق‌تر به یک پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. همچنین برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر و مشاوره تخصصی می‌توانید از پزشکان متخصص در وب‌سایت دکتریاب نوبت بگیرید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه