سميه زارعي
۱۹
۶۱
خانــم

رفع سوداي بدن؟

سلام من يک هفته هست دارو ميخورم براي سردي بدنم به دکتر طب سنتي مراجعه کردم و دارو هايي براي رفع سودا به من دادن و بعد خوردن اون ها مدفوعم تيره شده آيا نشانه ي دفع سوداست؟
دارو هام شامل ماء الجبن افتيمون و اسطوخودوس و بادرنجبويه و سنبل الطيب و بابونه است

1 پـاسـخ


  • سلام چون من طب سوزني انجام ميدم تنظيمات بدن را از طريق روش خوب و طبيعي طب سوزني انجام ميدهم ولي در نظر داشته باشيد خيلي از اين داروهاي گياهي بعلت تحريک معده و روده عوارضي هم داره که اين عوارض ربطي به سودايي بودن شما نداره
    با تشکر :دکتر صبري متخصص طب سوزني

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0) (0)
بازدید : 110 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک طب سوزني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه