نازی
۴۰
۶۶
آقــا

همسرداری؟

وقتي در مورد موضوعي يا خواسته اي با همسرم اروم و نرمم صحبت ميکنم اگه راضي نباشه درجا ميگه نههههههه ادامه نده نميذاره قانعش کنم يا توضيح بيشتري بدم ديگه بعد 10 سال احساس پوچي و خستگي ميکنم عاشق هميم واي هر کاري که خودش راضي باشه ميکنه هر وسيله اي که ب نظر خودش خوبه ميخره واسش علايق من مهم نيست ديگه دوس ندارم حتي باهاش حرف بزنمبخاطر بچه هام و خودم نميتونم تمومش کنم احساس ميکنم فقط بايد بمونم لذتي ک نميبرم

2 پـاسـخ


بازدید : 40 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانشناس | مشاور | رواندرمانگر تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه