سن: 21 وزن: جنسیت: خانم

علت استفراغ بنفش در نوزاد دو ماهه و بررسی داروها؟

سلام وقتتون بخیر شیرخوار دو ماهه دارم
استفراغ هاش پنیرک های بنفش داره میتونه بخاطر دارو باشه یا چیز دیگه این داروهارو میخوره
پاراکید به خاطر واکسن‌دادم بهش
قرص لنزوپرازول صبح و شب
قرص لترووکسین پنجاه نصفی هر صبح
قرص کولیک اسید توی ده سی سی آب حل میشه یه سی سی شب یه سی سی صبح
قطره کولیکدز و دایمتیکون

7 آبان 1405 - 12:54

4 بازدید

🟠 تا به‌اکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است

هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

علت استفراغ بنفش در نوزاد دو ماهه و بررسی داروها

استفراغ حاوی ذرات پنیرک‌مانند در شیرخوار دو ماهه معمولاً ناشی از پنیرک شدن شیر در اثر اسید معده است، اما وجود رنگ بنفش در آن غیرعادی است و باید جدی گرفته شود. این تغییر رنگ می‌تواند ناشی از رنگ‌دنده‌های موجود در شربت پاراکید (استامینوفن) یا تداخلات دارویی باشد، به‌ویژه که نوزاد چندین داروی مختلف مصرف می‌کند. قطع خودسرانه داروها توصیه نمی‌شود، اما لازم است مصرف داروی رنگی (پاراکید) بررسی شود. در صورت تداوم این حالت، بروز علائمی مانند بی‌قراری شدید، تب، کاهش وزن یا استفراغ‌های جهشی، حتماً کودک را در اسرع وقت نزد پزشک ببرید. برای بررسی دقیق‌تر علت تغییر رنگ استفراغ و ارزیابی تداخلات دارویی فرزندتان، توصیه می‌شود از پزشکان متخصص اطفال دکتریاب مشاوره تخصصی دریافت کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص اطفال و کودکان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه