24 آذر 1404 - 22:30
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
احساس تهوع بعد از اقدام و مصرف لتروزول میتواند به دلایل مختلفی رخ دهد. یکی از دلایل احتمالی، تغییرات هورمونی ناشی از مصرف لتروزول است که میتواند به طور موقت بر سیستم گوارشی تاثیر بگذارد. همچنین، استرس و اضطراب ناشی از اقدام برای بارداری نیز میتواند منجر به تهوع شود. با این حال، اگر تهوع شدید و مداوم باشد، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا علت دقیق آن مشخص شود. برای کاهش تهوع، میتوانید از روشهای سادهای مانند استراحت، مصرف غذاهای سبک و پرهیز از غذاهای چرب و سنگین استفاده کنید. همچنین، مصرف زنجبیل نیز میتواند به کاهش تهوع کمک کند. برای دریافت مشاوره تخصصی و دقیقتر، میتوانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشورت کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص داخلي به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیمن مدام مریض میشوم بیشتر هم گلودرد هست ...
سلام چندین بار آزمایش دادم هموگلوبین (چهاربار آزمایش بین 11 تا12) و هماتوکریت( چ ...
با سلام و وقت بخیر من و همسرم16 روزه که کرونای تیغی گرفتیم که تو این مدت از نوش ...
سلام من از نظر پزشکی کلا بررسی شدم ازمایش و سونو و نوارو اکو و..( ام ار ای سروگر ...
سلام من مشکلم درد بیضه هست بیضه راستم خیلی درد داره و اصلا بهش نمیشه دست بزنی نه ...