سروی
32
68
خانــم

وجود غده دردناک در سینه چپ ؟

خانم بنده مدتی است درون سینه چپش غده ای دارد که درد دارد وعلایمی چون تعرق شدید ،سستی عضلات دست وپا ،سردرد وسرگیجه ،وگاها حالت تهوع دارد >این چه میتوتند باشد وباید چکار کنم لازم بذکر است که مادر وخاله ایشان دارای کیس میباشند ورحم هایشان را برداشته اند ایا ایشان هم ممکن است دجار کیس باشد
بازدید : 508 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه