بهار
۲۰
۸۳
خانــم

ايا من کرونا دارم؟

سلام خسته نباشيد 4 روزه که مريض شدم يکي دوروز اول ابريزش بيني و عطسه بود ولي يکي دوروزه که گلودرد دارم و قفسه سينم درد ميکنه سرفه خيلي خيلي کم ميکنم ايا اين نشانه کروناست؟

2 پـاسـخ


بازدید : 117 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک بيماريهاي ريه تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه