38
62
خانــم

درمورد درد سینه و زیربغل و دست هام ؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخير
من سينه درد شديد دارم طوري که بعضي وقتها نفس تنگي ميگيرم دردش به زير بغل و دستامم ميزنه که تير مي‌کشه 38سالمه و سونو سينه انجام دادم گفته چندتا کيست داره سينه هام
خواستم بپرسم بنظرتون ماموگرافي انجام بدم دقيق تره يا همين سونو کفايت مي‌کنه بيارم خدمتتون
لطفا جواب بديد ممنونتون ميشم چندشبه از ناراحتي خواب ندارم
بازدید : 18 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي پستان (سرطان پستان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه