سن: 27 وزن: 60 جنسیت: خانم

عوارض مصرف مکرر قرص اورژانسی و لکه‌بینی؟

من با نامزدم رابطه واژینال داشتم بدون محافظت انجام دادم و اون قرص اوژانسی مصرف کرد چند روز بعد بعد دو سه روز دچار لکه بینی شد و بازم رابطه جنسی محافظت نشده داشتیم و مجبور شد بازم قرص مصرف کنه و بعد پریود شدو یک روز بعد پریودی بازم دچار لکه بینی شد کمر درد درد لنگ و پا درد الان سه روزه دلیلش چی میتونه باشه

سابقه بیماری:
خیر
داروهای مصرفی:
خیر

3 آبان 1405 - 19:56

21 بازدید

پاسخ پزشکان

1 پاسخ
هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

عوارض مصرف مکرر قرص اورژانسی و لکه‌بینی

مصرف مکرر قرص‌های ضد بارداری اورژانسی می‌تواند با عوارضی مانند اختلال در قاعدگی، لکه‌بینی، دل‌درد، و درد در ناحیه کمر و پا همراه باشد. این قرص‌ها حاوی مقادیر بالای هورمون هستند و نباید به عنوان روش پیشگیری از بارداری اصلی استفاده شوند. لکه‌بینی بین دوره‌های قاعدگی و درد ممکن است ناشی از تاثیرات هورمونی این قرص‌ها باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی و دقیق‌تر در مورد علائم خود و دریافت راهنمایی‌های پزشکی مناسب، می‌توانید از پزشکان متخصص در دکتریاب مشاوره دریافت کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص مامايي به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه