محدثه
خانــم

حاملگی بعد از قرص اورژانسی و قاعدگی شدید؟

سلام وقت بخير من حدود 12روز ميش رابطه جنسي داشتم ولي دخول نبود فق اب مني ريخت رو واژنم و نميدونم داخل رفت يا نه بلافاصله قرص اورژانسي خوردم و از قبل هم قرص هورموني مصرف ميکردم حدود 5يا6روز دگ پريود شدم و 3روز اول خونريزي شديد داشتم ايا ممکنه بعد اينک پريودم تموم شد باردار باشم؟

1 پـاسـخ


بازدید : 13 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

حاملگی بعد از قرص اورژانسی و قاعدگی شدید

خوردن قرص اورژانسی پس از رابطه جنسی، روشی اضطراری برای جلوگیری از بارداری ناخواسته است. اثربخشی این قرص‌ها به زمان مصرف بستگی دارد و هرچه زودتر پس از رابطه مصرف شوند، شانس جلوگیری از بارداری بیشتر خواهد بود. مصرف همزمان قرص‌های هورمونی پیشگیرانه با قرص اورژانسی ممکن است بر نظم قاعدگی شما تاثیر بگذارد. وجود خونریزی شدید در سه روز اول پس از مصرف قرص اورژانسی، که ممکن است شبیه پریود باشد، لزوماً به معنای عدم بارداری نیست. حتی با وجود مصرف قرص اورژانسی، بارداری به صورت ضعیف امکان‌پذیر است، هرچند احتمال آن بسیار کم است. برای اطمینان از وضعیت بارداری خود، توصیه می‌شود تا زمان موعد قاعدگی بعدی صبر کنید و در صورت تاخیر، تست بارداری انجام دهید. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از وضعیت سلامتی خود، می‌توانید با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه