سن: 38 وزن: 40 جنسیت: خانم

ارتباط مصرف داروها با این مشکل ؟

با سلام و تشکر از مشاوره های قبلی
میبخشید، با شروع مصرف قرص سیتالوپرام،کلردیازپوکساید5 و اسموپیون در دوزهای پایین
“دچار دردهای عمیق نسبتا شدید و البته گذرا در سینه هایم شدم
اغلب یکطرفه ست
گاهی چپ گاهی راست
ولی انگار به مرور زمان داره شدتش بیشتر و آزاردهنده تر میشه
البته چند کیست کوچک ساده در سونوگرافی دو ماه پیش دیده شده بود و گاهی دچار دردهای کوتاه میشدم اما این دو روز که شروع به مصرف قرص ها کردم دردهام مشهود ‌شدیدتر شده
نمیدونم آیا هیچ ربطی و تأثیری ممکنه به هم داشته باشند؟ باید چکارکنم؟ صبرکنم تا شاید این مسئله با گذشت زمان تغییر کنه یا باید الان بررسی بشه؟
ممنون

8 بهمن 1402 - 22:47

37 بازدید

پاسخ پزشکان

1 پاسخ
دکتر نیره صادقی

دکتر نیره صادقی

جراح و متخصص زنان و زايمان و جراحي هاي زيبايي زنان


سلام اگر قبلا بررسی و سونو دادید و کیست بوده ...میتونید از قرص پریمرز اویل و ویتامین د برای کاهش درد استفاده کنین‌در غیر اینصورت سونو‌پستان لازم

9 بهمن 1402 - 23:56

آیا پاسخ پزشک مناسب بود؟

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه