محدثه
خانــم

بارداری پس از قرص اورژانسی و خونریزی نامنظم؟

سلام من حدود 10روز پيش رابطه جنسي داشتم دخول نداشتم باکره هستم ولي اب مني رو واژنم ريخته شد بلافاصله قرص اورژانسي مصرف کردم و از قبل هم قرص هورنوني مصرف نيکردم الان 3 روزه خونريزي شديد دارم ممکنه بعد پريودم حامله باشم؟چون سر موعود پريود شدم حدود ي هفته بعد پريود شدم ب وقتش ممکنه باز حامله باشم؟
بازدید : 9 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

بارداری پس از قرص اورژانسی و خونریزی نامنظم

با توجه به اینکه رابطه جنسی بدون دخول بوده و بلافاصله پس از آن از قرص اورژانسی استفاده کرده‌اید، احتمال بارداری بسیار پایین است. خونریزی که تجربه می‌کنید، احتمالاً عارضه جانبی قرص اورژانسی است که می‌تواند سیکل قاعدگی را نامنظم کند. همچنین، اینکه خونریزی شما در زمان تقریبی قاعدگی رخ داده، نشانه دیگری از طبیعی بودن چرخه قاعدگی شماست، حتی اگر کمی با تاخیر بوده باشد. برای اطمینان کامل و دریافت راهنمایی‌های شخصی‌سازی شده، پیشنهاد می‌کنیم با پزشکان متخصص زنان و زایمان در دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه