23
60
آقــا

مشکلات گوارشی؟

سلام آقاي دکتر. من يکي از مريض هاي خودتون هستم. در شهرستان بانه.. چند وقت پيش برام قرص سرمنتا سرترالين تجويز کردين. والان حدود يک ماهي ميشه اين قرص و مصرف ميکنم.. ومدتيه شبها بيشتر اوقات نصف شب ساعت 2يا3از خواب بيدار ميشم و احساس دل پيچه و درد معده دارم. که معمولا 3يا4بار درهفته واسم پيش مياد.. ميتونه عوارض ناشي از اين دارو باشه.. يا بيماري هاي ديگه مانند زخم معده يا عفونت باشد... با تشکر..

1 پـاسـخ


بازدید : 91 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه