زهرا
۴۰
۷۰
آقــا

سرگيجه؟

بعضي وقتا سرگيجه دارم فشارم ميشه سيزده احساس سرمادارم چرا؟

1 پـاسـخ


بازدید : 42 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

سرگیجه، فشار پایین و سرما

سرگیجه، فشار خون پایین (13) و احساس سرما می‌توانند علائم مختلفی داشته باشند، از کم آبی بدن تا مشکلات قلبی. بهتر است برای تشخیص دقیق علت، به پزشک مراجعه کنید. تا زمان مراجعه به پزشک، مایعات فراوان بنوشید و استراحت کنید. خوددرمانی نکنید و به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه