کريمي
19
70
خانــم

علت لکه بینی بعد از پریود در زنان مجرد؟

سلام خسته نباشين
من8خرداد پريود شدم و چهاردهم تموم کردم پريوديمو و حالا بعد تموم شدنم لکه بيني شروع شده سه روزه،علت اين چي ميتونه باشه حتي ماه قبل هم همين تجربه رو بعد اتمام پريوديمم کردم. و مجردم
سابقه بیماری:
نداشتم
داروهای مصرفی:
نمیخوردم

1 پـاسـخ


بازدید : 18 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علت لکه بینی بعد از پریود در زنان مجرد

لکه بینی بعد از اتمام پریود، به خصوص اگر در ماه قبل نیز تکرار شده باشد، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در زنان مجرد، این مسئله می‌تواند ناشی از تغییرات هورمونی باشد که به دلیل استرس، تغییر در رژیم غذایی، فعالیت بدنی شدید، یا حتی تغییرات در الگوی خواب رخ دهد. همچنین، برخی از روش‌های پیشگیری از بارداری (حتی اگر در حال حاضر استفاده نمی‌کنید اما اخیراً استفاده کرده‌اید) یا اختلالات تخمدان مانند کیست‌های تخمدانی نیز می‌توانند عامل این لکه بینی باشند. با توجه به اینکه این مسئله برای دو ماه متوالی اتفاق افتاده است، توصیه می‌شود برای بررسی دقیق‌تر علت، به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. پزشک با معاینه و احتمالاً انجام سونوگرافی یا آزمایش‌های دیگر، می‌تواند علت دقیق لکه بینی شما را تشخیص دهد و درمان مناسب را تجویز کند. برای دریافت مشاوره تخصصی و وقت گرفتن از پزشکان متخصص زنان در دکتریاب، می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن ما اقدام کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک مامايي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه