۴۰
۶۳
خانــم

عفونت واژن و فیبرم؟

سلام و وقت بخير، 40 ساله هستم ، هر دو سه ماه يکباربدليل عفونت واژن به دکتر مراجعه مي کنم و دارو ميگيرم و درمان نميشم و آخرين سونويي که چند ماه پيش انجام دادم فيبرم هاي خيلي ريز نشون داد و مشخص شد که رحمم به ميزان کمي بزرگ شده دکتر گفت هيچ دارو و يا کار خاصي نياز نيست انجام بدم فعلا ، لطفا راهنمايي کنيد که علت اينکه عفونت واژنم درمان نميشه و مدام تکرار ميشه چيه و اينکه براي فيبرم هاي ريز و بزرگ شدن جزئي رحمم هيچ دارويي جهت پيشگيري نياز نيست استفاده کنم؟؟ممنونم
بازدید : 136 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه