اهورا دلدار
۶
20
آقــا

پرولاپس رکتوم؟

سلام آقاي دکتر پسره من شش سالشه شما پنج ماهه پيش آوردم مشهد تزريق ژل کردين بعد يه ماهه و نيم دوباره عود کرد الان هم سه ماه ميشه تحت نظره دکتر گوارشه‌ برا مشکل يبوست دارو ملين استفاده مي‌کنه بعد الان بيارمش مشهد يا نه دوره درمانه يبوستش‌ تموم بشه

1 پـاسـخ


بازدید : 75 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح کودکان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه