مريم
45
50
خانــم

علائم عصبی پس از جراحی اندومتریوز و درد گردن؟

سلام دو سال پيش رکتوم روده به دليل اندومتريوز پيشرفته برداشته شده ، بعد از عمل دچار تيک عصبي بدن و درد در چشم چپ هستم ، اخيرا بعد از دفع درد از پشت گردن تا پشت سر ميشم ، ميخوام بدونم آيا نياز به بررسي پزشکي دارم ؟
سابقه بیماری:
اندومتریوز پیشرفته ، تیروئید کم کار
داروهای مصرفی:
لووتیرکسین
بازدید : 3 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علائم عصبی پس از جراحی اندومتریوز و درد گردن

با توجه به علائم شما، مراجعه به پزشک برای بررسی بیشتر ضروری است. درد در ناحیه پشت گردن و سر، به خصوص پس از دفع، می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد که برخی از آن‌ها نیاز به ارزیابی پزشکی دارند. همچنین، عوارض عصبی پس از جراحی، مانند تیک عصبی و درد چشم، باید توسط متخصص مورد بررسی قرار گیرند تا علت دقیق آن‌ها مشخص و درمان مناسب آغاز شود. برای اطمینان از سلامت خود و پیگیری دقیق علائم، توصیه می‌شود با پزشکان متخصص در سامانه دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک مغز و اعصاب (نورولوژي) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه