مريم جم
65
71
خانــم

عوارض استازولامید بعد از جراحی آب سیاه چشم؟

بعد ليزر چشمم براي آب سياه دکتر قرص استازولاميد250بهم داده بعد مصرف قرص عوارضي چون ضعف بي اشتهايي دست پا سست ميشه احساس خواب آلودگي ،مشکل گوارش الان به نظرتون ديگه مصرف قرص ادامه بدم يا نه؟!نوبت دکترم تا دوشنبه هفته بعد است الان چيکار کنم؟!
سابقه بیماری:
فشارخون،دیابت
داروهای مصرفی:
داروی قند وفشار
بازدید : 7 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

عوارض استازولامید بعد از جراحی آب سیاه چشم

داروی استازولامید 250 میلی‌گرم که توسط پزشک تجویز شده است، برای کنترل فشار داخل چشم در بیماری آب سیاه (گلوکوم) مورد استفاده قرار می‌گیرد. عوارض جانبی ذکر شده مانند ضعف، بی‌اشتهایی، سستی دست و پا، خواب‌آلودگی و مشکلات گوارشی، از عوارض شایع این دارو هستند. با توجه به اینکه نوبت ویزیت شما تا هفته آینده است و سابقه بیماری فشار خون و دیابت دارید، بهتر است مصرف دارو را تا زمان مراجعه به پزشک ادامه دهید، اما حتماً در مورد این عوارض با ایشان مشورت کنید. برای دریافت راهنمایی دقیق‌تر و تصمیم‌گیری در مورد ادامه مصرف دارو یا تغییر دوز آن، پیشنهاد می‌شود با پزشکان متخصص در اپلیکیشن دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک چشم پزشک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه