سارا رفيعي
30
58
خانــم

افتادگي پلک؟

سلام، من چشمام ضعيف بود عمل کردم چشم راستم انحراف داره به دکترم گفته افتادگي پلک الان خيلي استرس دارم اگر عمل کنم چه عوارضي داره، هزينه عمل چقدر ميشه، تا الان دو عمل زيبايي انجام دادم راضي نبودم فکر ميکنم اين مثله قبلا بشه

1 پـاسـخ


بازدید : 197 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي پلاستيک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه