اميد
۲۵
۸۳
آقــا

خلط خوني؟

سلام.
از 6 روز پيش سرفه و آبريزش بيني‌ام شروع شد و از همون اول هم به شدت چرکي بود. روز دوم بيماري تب کردم ولي بعد 1.5 روز با استفاده از استاميونفن تب‌ام رفع شد. آبريزشم رفع شده بود تقريبا اما سرفه‌هاي خلط دار کلافه‌ام کرد.(قبل از مراجعه به پزشک استامينوفن و شربت خلط آور و نولتي ويتامين استفاده کردم). دو روز قبل دکتر رفتم. دکتر يک آمپول ضدحساسيت(فکر کنم هيدرو کورتيزول) آزيترومايسين، شربت تئوزين و قرص نئوتادين بهم داد.
رنگي بودن خلط گلوم خيلي کم شده و بعضا اتفاق ميوفته منتهي از ديشب خلط خوني دارم.
سيگاري هستم.

1 پـاسـخ


بازدید : 207 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه