47
95
خانــم

عمل ناخنک؟

باسلام خدمت آقاي دکتر بنده يک بار عمل ناخنک چشم چپم را انجام داده ام الان بازهم عود کرده و موجب اشکال دربينايي ام کرده آيا عملش موفقيت آميز ميشود وآيا درصورت مراجعه عمل را انجام مي دهيد
بازدید : 99 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک شبکيه(ويتره و رتين) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه