زهرا اسداللهي
۲۲
۹۲
خانــم

تب و لرز و استفراغ و بدن درد دارم؟


سلام دوروزه تب و لرز دارم ديرور دکتر رفتم سرم زدن بهم و چند تا امپول
امروز صبح با حالت تهوع بيدار شدم و هرچيزي ک خوردم بالا اوردم و خيلي اب بالا اوردم
از ترس بالا اوردن هيچي نميخورم و تب ک ميکنم اب خنک ميخورم و ميخوابم بعد چند ساعت با حالت تهوع شديد و فقط اب بالا ميارم و حس بالا اومدن روده رو دارم
پشت ساق هاي پام به شدت گرفته و دردي داره ک راه رفتن و نشستن اذيتش ميکنه قبلا رگام تو خواب ميگرفت. ولي الان از روزي ک مريض شدم جفتش مثل سنگ شده تپش قلبم ديروز داشتم
بازدید : 255 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک پزشکي عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه