پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
خونریزی بعد از معاینه زنان میتواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله آسیب به دهانه رحم یا واژن در حین معاینه. با توجه به ضخامت دیواره رحم و نزدیکی به یائسگی، ممکن است هورمونها نیز در این خونریزی نقش داشته باشند. برای تعیین علت دقیق، بهتر است به پزشک زنان خود مراجعه کنید و نتایج معاینات قبلی را نیز در اختیار وی قرار دهید تا ارزیابی کاملی از وضعیت شما انجام شود.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی