28 مهر 1405 - 9:26
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
ریزش مو پس از کاهش وزن سریع، به خصوص در رژیمهای لاغری سخت، یک عارضه شایع است. این پدیده معمولاً به دلیل کمبود مواد مغذی ضروری یا شوک متابولیکی ناشی از کاهش وزن سریع اتفاق میافتد. حتی با مصرف مکملها، ممکن است زمان ببرد تا موها به حالت اولیه خود بازگردند. کمبود ویتامین D نیز میتواند در ریزش مو نقش داشته باشد، اما دوز مصرفی و نحوه مصرف آن باید تحت نظر پزشک باشد. تغییر در دوز یا زمان مصرف ویتامین D بدون مشورت با پزشک توصیه نمیشود. ممکن است دلایل دیگری برای ریزش موی شما وجود داشته باشد که آزمایشهای اولیه به طور کامل آنها را پوشش نداده باشند. پیشنهاد میشود برای بررسی دقیقتر علت ریزش مو و دریافت راهنمایی برای درمان مناسب، با پزشکان متخصص پوست و مو در دکتریاب مشورت نمایید.
همین حالا با پزشکان متخصص پوست و مو به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیآخرین بار دی 1404 از ماینوکسیدیل برای ریزش مو استفاده کردم با تجویز پزشک آذر و د ...
من ریزش مو سر داشتم و به همین دلیل پیش دکتر متخصص پوست و مو رفتم دوبار فیلر به س ...
دخترم 14 سالشه تا 12 سالگی امگا 3 و آهن روز در میان استفاده میکرد سال پیش پریود ...
سلام خسته نباشید بنده به مدت سه ماه به دستور پزشک برای ریزش مو قرص فلولیکوژن مصر ...
سلام من فکر کنم ریزش مو دارم و عکس فرق سرم رو گذاشتم میخوام بدونم ریزش مو هست ی ...