الهام
23
45
خانــم

مشکل عصبی وروانی ؟

سلام خسته نباشيد من به مدت3 ماه درگير حمله هاي پانيک بودم به دليل شرايط کرونا ميترسيدم به دکتر مراجعه کنم در خونه به سختي تحمل ميکردم و پروپرانولول مصرف ميکردم بد ازون دچار وسواس فکري شديدي شدم و سراترالين مصرف کردم به علاوه ي آلپاروزولام و الان احساس ميکنم که مغز سرم خالي بعضي اوقات تير ميکشه و ميلرزه تمرکزي ندارم و در برابر کوچيکترين کارها دچار خودکم کمبيني شدم و از همه چيز ميترسم و احساس خالي بودن سرم من رو به شدت اذيت ميکنه ممنون ميشم من رو راهنمايي کنيد .

1 پـاسـخ


بازدید : 124 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه