مدوسا
15
150
خانــم

سلامت جنسی و بکارت؟

من انگشت خودم رو داخل واژنم کردم يعني ديگه دختر نيستم؟

سابقه بیماری:
ندارم
داروهای مصرفی:
نکردم

2 پـاسـخ


بازدید : 18 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

سلامت جنسی و بکارت

دختر بودن یا نبودن یک فرد به دلایل بیولوژیکی و پزشکی تعریف می‌شود و به دخول انگشت در واژن مربوط نیست. هر فردی که هنوز رابطه جنسی واژینال نداشته است، از نظر بیولوژیکی دوشیزه محسوب می‌شود. دخول انگشت در واژن باعث از بین رفتن پرده بکارت نمی‌شود، مگر اینکه این عمل با فشار و یا اشیاء نوک تیز و خارجی انجام شود که باعث پارگی شود. مهم است بدانید که سلامت جنسی و روانی در هر سنی اهمیت دارد. اگر نگرانی یا سؤالی در مورد سلامت جسمی یا جنسی خود دارید، بهترین کار این است که با یک متخصص مشورت کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از سلامت خود، می‌توانید با پزشکان متخصص در دکتریاب در ارتباط باشید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک مامايي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه