مهدي
50
80
آقــا

دل درد مزمن و مشکلات گوارشی مرتبط با ورم معده و دیابت؟

يک سال است دل درد دارم و يبوست خفيف معمولاً سه الي چهار ساعت بعد از غذا دل درد مي‌گيرم آندوسکوپي ،سونوگرافي شکم و آزمايش خون دادم ورم معده و ميکردوب معده تشخيص داده شد دارو لانزو پرازول يو کپسول پرو بيوتيک يک ماه مصرف ميکنم دل درد کم شده ولي اسهال و دفع غذاي هضم نشده دارم
سابقه بیماری:
دیابت نوع2
داروهای مصرفی:
متفورمین روزی یک عدد
بازدید : 8 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

دل درد مزمن و مشکلات گوارشی مرتبط با ورم معده و دیابت

دل درد شما که سه تا چهار ساعت بعد از غذا شروع می‌شود و با یبوست همراه است، همراه با یافته‌های آندوسکوپی مبنی بر ورم معده و میکروب معده، نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. مصرف لانزوپرازول و پروبیوتیک معمولاً برای بهبود این شرایط تجویز می‌شود، اما ادامه اسهال و دفع غذای هضم نشده نشان‌دهنده عدم کنترل کامل علائم است. دیابت نوع ۲ نیز می‌تواند بر عملکرد دستگاه گوارش تأثیر بگذارد. با توجه به سابقه بیماری و ادامه علائم، توصیه می‌شود در مورد ادامه یا تغییر داروهای فعلی و بررسی علل احتمالی اسهال و سوءهاضمه با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است نیاز به بررسی‌های بیشتر برای رد سایر علل یا تنظیم درمان باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی و پیگیری دقیق‌تر وضعیت خود، می‌توانید از پزشکان دکتریاب مشاوره بگیرید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک گوارش و کبد اطفال و کودکان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه