محمد جواد بهزادي
۱۵
۴۰
آقــا

ضربه به چشم؟

من چشمم بسيار ضعيف است به طوري که خوب نمي بينم من در بازي فوتبال توپ به چشم خورد طوري که من در اون لحظه درد شديد داشت و باز نميشد اما بعدا که خوب شد من وقتي ميخوام ببينم قطره بي رنگ با حاشيه سفيد داخل چشمم هست اما من اونو داخل آينه نبينم فقط تو ديدم هست و احساس دارم که اصلا چشم ندارم و داخل چشمم احساس سبکي دارم و نه کبود نه درد و نه قرمزي در چشم دارم
بازدید : 12 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک چشم پزشک اطفال و کودکان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه