سن: 19 وزن: 50 جنسیت: خانم

راهنمای خونریزی شدید قاعدگی و قطع خودسرانه داروها؟

سلام من 5ماه پریود نمی شدم رفتم دکترواین قرص ها رو برام نوشت دوفامد، اسلاکتون و اوزیل مصرف می‌کردم. سرخود روز اولِ پریود آن‌ها را قطع کردم و حالا روز چهارم قاعدگیم خونریزی‌ام بسیار شدید چه کار کنم
سابقه بیماری:
ندارم
داروهای مصرفی:
دوفامد، اسلاکتون و اوزیل مصرف می‌کردم

25 مهر 1405 - 9:49

27 بازدید

🟠 تا به‌اکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است

هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

راهنمای خونریزی شدید قاعدگی و قطع خودسرانه داروها

قطع ناگهانی داروهای تجویزشده، به خصوص داروهای هورمونی مانند دوفامد (که احتمالاً نام ژنریک آن مدروکسی‌پروژسترون است)، می‌تواند باعث تغییراتی در چرخه قاعدگی و شدت خونریزی شود. شدت خونریزی در روز چهارم قاعدگی، به خصوص پس از قطع سرخود داروها، نیاز به بررسی دارد. برای مدیریت خونریزی شدید و بررسی علت آن، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید. پزشک با توجه به سابقه پزشکی شما و داروهایی که مصرف می‌کردید، بهترین راهکار درمانی را ارائه خواهد داد. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از سلامتی خود، حتماً با پزشکان دکتریاب مشورت کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه