2 آبان 1405 - 20:52
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست کشاله ران که پس از استفاده از پودر موبر ایجاد شده، میتواند نشانهای از تحریک پوستی، واکنش آلرژیک یا حتی عفونت قارچی باشد. استفاده مکرر از مواد شیمیایی قوی مانند پودر موبر میتواند سد دفاعی پوست را ضعیف کرده و آن را مستعد التهاب کند. برای بهبود وضعیت فعلی، ابتدا از استفاده مجدد هرگونه ماده شیمیایی محرک یا موبر در ناحیه آسیبدیده خودداری کنید. شستشوی ملایم ناحیه با آب ولرم و صابونهای ملایم و فاقد عطر توصیه میشود. استفاده از کرمهای مرطوبکننده ملایم و فاقد مواد شیمیایی قوی میتواند به ترمیم سد دفاعی پوست کمک کند. در صورت ادامه علائم یا تشدید آنها، مراجعه به پزشک متخصص پوست ضروری است تا علت دقیق مشکل تشخیص داده شده و درمان مناسب، که ممکن است شامل داروهای ضدالتهاب یا ضدقارچ باشد، تجویز گردد. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیقتر مشکل خود، میتوانید از پزشکان متخصص پوست در دکتریاب نوبت دریافت کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص پوست و مو به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیبا سلام لب من چند ماهه چند روز یکبار یک جاهای خاص پوست ریزی میکنه ویتامین آد و ...
پوست سرم خارش داره و خیلی پوسته پوسته میشه سابقه بیماری: ندارم داروهای مصرفی: ...
سلام علت خشکی شدید و پوسته پوسته شدن لبها بعد از چندین سال چی میتونه باشه؟لبهام ...
باسلام حدود دوماهه روی پوست آلتم لکه های قرمز میزنه بعد چند ردزه پوسته پوسته میش ...
چند وقتی پوست دور لبم قرمز شده و خارش داره و زمانی هم که کرم پودر میزنم پوسته پو ...