31
71
خانــم

جهازهاضمه؟

سلام خسته نباشید دکتر عدلی،،،من 4ساله که دردهای پهلو شدید سمت راست بدنم میگیرم و قسمت شکمم و دور نافم. هردکتری رفتم گفتن عصبی هست،اما زمانی که باد داخل شکمم میپیجه دردم شدید میشه طوری که نمیتونم صاف بایستم ،حتی موقع نزدیکی درد شکمی پیدامیکنم. سابقه همورویید داشتم که الان بهترم. درضمن 8ماهه بیماری لوپوس دارم که تحت کنترل هست. 31سال دارم. سابقه سرطان روده هم توو خانواده هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

1 پـاسـخ


بازدید : 324 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی