11
40
خانــم

در رفتگی لگن؟

سلام آقاي دکتر دختر من دررفتگي لگن دارد نمي دونم مادرزادي بوده يا موقع زايمان کشيده شده ما متوجع نشديم درسن يک سالگي پيش دکتر بيرجندي نژاد عمل کرديم چون دررفتگي دوطرفه بود طرف راست خوب شد ولي طرف چپ هنوز خوب نشده وميلنگه ووقتي يک کم بيشتر راه ميره درد داره ونمي تونه چهارزانو بزنه خواهش ميکنم لطفا راهنماييم کنيد چون دختر هست از آينده اش ميترسم
بازدید : 17 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپدي - جراح لگن و مفصل ران (هيپ) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه