قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

۲۷
۹۰
آقــا

مصرف زیاد کلدنیوم سی وعوارض آن ؟

پسری 27 ساله هستم یک ونیم سال پیش به خاطر سندرم روده تحریک پذیر پیش دکتر رفتم وقرص کلدنیوم سی تجویز کردند یک ونیم سال استفاده کردم و بعد از قطع آن دچار بی روحیگی استرس سردرددر پشت سر شدم الان باید چیکار کنم

2 پـاسـخ


  • کليدينيوم سي حاوي کلر ديازپوگسايد هست که يک داروي ضد اضطراب ميباشد .بعد از مصرف طولاني مدت اين دارو علائم اضطرابي مثل تپش قلب لرزش دست بي خوابي ممکن است ايجاد بشود .
    بهتر هست دارو را شروع کنيد و آهسته آهسته مقدار آنرا کم کنيد و بعد قطع کنيد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
  • سلام. قرص کلينيديوم سي .سي ان مخفف کلروديازپوکسايد است که دارويي است که ايجاد وابستگي ميدهد و شما نبايد يک دفعه قطع کنيد اين عوارض مربوط به قطع ناگهاني دارو است بايد به تدريج قطع کنيد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0)(0)
بازدید : 31 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص گوارش و کبد بالغين در تهران

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه