6 آبان 1405 - 0:7
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
سرماخوردگی و آبریزش بینی در کودکان امری شایع است. در صورتی که کودک شما داروی رهاکین (که معمولاً برای کنترل آلرژی یا مشکلات تنفسی استفاده میشود) مصرف میکند، افزودن داروی دیگر برای آبریزش بینی بدون مشورت پزشک ممکن است عوارض ناخواستهای داشته باشد. برخی داروهای سرماخوردگی ممکن است با ترکیبات رهاکین تداخل داشته باشند یا باعث تشدید برخی علائم شوند. بهترین کار در چنین شرایطی، مشورت با پزشک متخصص اطفال است. پزشک با بررسی وضعیت کلی سلامت کودک، داروهای مصرفی و شدت علائم، بهترین و ایمنترین راهکار درمانی را برای او تجویز خواهد کرد. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از سلامت درمان کودک خود، از پزشکان دکتریاب نوبت دریافت کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیسلام یه دختر8ساله دارم یک ماه پیش دچارتشنج شدبردم دکترمغز واعصاب براش داروی رهاک ...
ایا قرص رهاکین که مادردردوران شیردهی میخوردباعث میشودکودک دیرراه بیفتد یاازنظرمغ ...
میخواستم بدانم ایاقرص رهاکین دردوران شیردهی برای نوزادضررداردوضررهای ان چیست ...
وقت بخیر من میگرن دارم حدود یک سال هست مصرف رهاکین را قطع کردم مجدد از یک ماه پی ...
سلام من کاربامازپین مصرف میکنم یک ماه به تجویزپزشکم رهاکینم میخورم ولی ازدیروز3ب ...