علی مولاوردی
50
65
آقــا

درد دست؟

باسلام اقاي دکتر مدتي بودکه دستم درد مي کرد که الان خيلي شديد شده که امونم را بريده نميتونم کار کنم نه غيره...
ازارنج تاکتفم هميشه خشک وقتي که ميخوام حرکتش بدم ياچيزي بردارم اينگاري بايه چيز تيزي زدن چاک خورد چنان چرقه اي ميزنه يامثلأ يه پيچي ميخوام ببندم بايه فشار کوچک دستم يحالتي اينگاري بازميشه چطوري بگم ترک بازميشه امونم رو بريد ايابشما منظورم همون طب سوزني مراجعه کنم يانه لطفأ راهنمايي کنيد ممنون م

1 پـاسـخ


بازدید : 153 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک طب سوزني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه