۱۱
۳۳
آقــا

عدم توجه وتمرکز؟

باسلام پسرم 11سالشه از بدو تولد تشنج داشت که با دوا ودارو مشکلش فعلا حل شد وتحت کنترل هست ؛مشکلش اينه که توجه وتمر کزش پايينه روي درس هايش حواس پرتي داره بعدش حرف زياد ميزنه ميخواستم با خانم دکتر مشورت کنم که چيکار کنم اگه ميشه يه وقت هم به ما بدهيد.
بازدید : 45 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (روانشناس) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه