14 مهر 1405 - 3:35
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
مصرف همزمان شربت استامینوفن و قرص سرماخوردگی که حاوی استامینوفن است، میتواند منجر به دریافت دوز بالاتری از این دارو شود. دوز بالای استامینوفن میتواند برای کبد خطرناک باشد. میزان دقیق دوز مصرفی و سن کودک برای تعیین خطرناک بودن آن حائز اهمیت است. برای دریافت راهنمایی دقیق و اطمینان از عدم خطر برای سلامتی فرزندتان، لطفا با پزشکان متخصص در دکتریاب مشورت نمایید.
همین حالا با پزشکان متخصص اطفال و کودکان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیسلام وقت بخیر دخترم پنج سالش هست 22 کیلو گرم وزن داره تقریبا 28 ساعت هست آنفولان ...
سلام .پسرم 3ونیم سالشه شبا از خواب پا میشه پادرد داره هرچی ماساژ میدم آروم نمیشه ...
سلام پسرم تب داره شیاف 125 میشه براش دوتا استفاده کرد سابقه بیماری: ندارد ...
سلام دخترم پنج سالشه وتب داره،ودسترسی به داروخانه ودکترندارم فقط قرص استامینوفن3 ...
سلام من دخترم تب داشت قطره استامینوفن که دوماه باز شده بود و داخل یخچال بود بهش ...