Hamraz
۱۸
۷۰
آقــا

بیماری ریه؟

سلام خسته نباشيد. ببخشيد من برادرم چند سالي ميشد تنگي نفس داشت ولي هر بار به دکتر مراجعه ميکرد ميگفتن ک چيزي نيست وحساسيته . اما امروز حالش بد شد و تنگي نفس پيدا کرد ي امپول بهش زدن و بهتر شد. اما دوباره حالش بد شد رفت پيش ي فوق تخصص انگار گفته دير مراجعه کردي و راه درماني نداره . هرچي ام از داداشم سوال ميپرسم جواب درستي نميده ميگه عکسبرداري کردن و دکتر گفته‌ فقط تا دو سال زنده ميموني و از اين حرفا .. راستش خيلي نگرانم ميخواستم بدونم واقعا بيماري هاي ريوي هيچ درماني ندارن ؟؟ اخه نميگه بيماريش چيه

1 پـاسـخ


بازدید : 133 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک آسم و آلرژي و ايمونولوژي باليني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه