ستاره
19
80
خانــم

لکه‌بینی بعد از قطع قرص تنبلی تخمدان؟

سلام من دوماه قرص سيبل استفاده کردم براي تنبلي تخمدان ازوقتي قرصم تموم شده همش لک دارم و پريود نميشم رنگ لکمم قهوه تيرست
مجردم

2 پـاسـخ


بازدید : 13 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

لکه‌بینی بعد از قطع قرص تنبلی تخمدان

لکه‌بینی و تأخیر در پریود پس از قطع قرص سیبل (نام ژنریک: مدروکسی‌پروژسترون استات) یک عارضه شایع است. این دارو برای تنظیم چرخه قاعدگی و درمان تنبلی تخمدان تجویز می‌شود و پس از قطع آن، بدن برای بازگشت به چرخه طبیعی خود نیاز به زمان دارد. رنگ قهوه‌ای تیره لکه‌ها معمولاً نشان‌دهنده خون قدیمی است و جای نگرانی ندارد، مگر اینکه با درد شدید، خونریزی زیاد یا علائم دیگری همراه باشد. در صورتی که این وضعیت بیش از چند هفته ادامه پیدا کرد یا نگران شدید، مراجعه به پزشک برای بررسی علت دقیق لکه‌بینی و تأیید بازگشت منظم قاعدگی ضروری است. پزشک ممکن است با انجام معاینات و آزمایش‌های لازم، علت را مشخص کرده و در صورت نیاز، درمان مناسب را تجویز کند. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیق وضعیتتان، با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب در ارتباط باشید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه