۴۹
۵۰
خانــم

معده؟

باسلام وتشکر دوسال معده درد شديد دارم باخون ريزي اندسکپي رفتم پايين معده يه زخم بزرگ دارم چندمرحله داروهامو استفاده کردم اما نتيجه نگرفتم امسال هم خون ريزيم بهتر نشده الان دکتر قرص بيسموت120 واموکسي500وامپرازل داده ايا بااين قرصها خوب ميشم به مدت دوهفته قرص دادن


1 پـاسـخ


بازدید : 112 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي و گوارش تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه