32
70
آقــا

سلام سوال در مورد بیماری بدبینی و شک و به نوعی بیماری پارانویید؟

سلام وخسته نباشيد ،ميخواستم از محضرتون سوال بکنم که يکي از اقوام ما يک سالي ميشه که دچار بدبيني نسبت به نزديکانش شده و رفته رفته داره بدتر ميشه ،ميگن که اسم اين بيماري پارانوييد هستش ،سوالم اينکه اگه اين بيماري باشه آيا قابل درمان هست ،آيا دارو داره و اينکه آيا شما اين بيمارها رو ميپذريد

2 پـاسـخ


بازدید : 108 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه