زهرا
28
60
خانــم

درمان گلودرد و علائم تنفسی با آنتی بیوتیک و داروهای دیگر؟

از ديروز گلو درد داشتم که يه پزشک داخل سرم آنتي بيوتيک زد همراه با دگزا و ويتامين سي و بهم تاوانکس و اوسلتاميوير داد اما من دگ بعد سرم هيچ علائمي ندارم جز اينکه گاهي سرفه هاي تک و توک ميخام بدونم نياز آنتي بيوتيک به اين قوي استفاده کنم با توجه به اينکه پزشک ديگه اي گفته بود نيازي به انتي بيوتيک نداري
داروهای مصرفی:
دوکسپین ای سیتالوپرام
بازدید : 10 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان گلودرد و علائم تنفسی با آنتی بیوتیک و داروهای دیگر

علائم شما پس از دریافت سرم حاوی آنتی‌بیوتیک، دگزا و ویتامین سی و همچنین مصرف داروهای تاوانکس و اوسلتامیویر رو به بهبود است. سرفه‌های تک و توک ممکن است نشانه‌ای از باقی‌مانده التهاب یا اثرات جانبی داروها باشد. مهم است که روند بهبود خود را زیر نظر داشته باشید. با توجه به اینکه پزشک دیگری مصرف آنتی‌بیوتیک را ضروری ندانسته و شما احساس بهبودی نسبی دارید، بهتر است در مورد ادامه یا قطع مصرف داروهای تجویز شده با پزشک معالج خود مشورت کنید. پزشک با بررسی وضعیت فعلی شما و سوابق پزشکی، بهترین تصمیم را برای ادامه درمان یا قطع آن اتخاذ خواهد کرد. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از روند درمانی خود، می‌توانید با پزشکان متخصص در دکتریاب ارتباط برقرار کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه