دکتر حسین غفوری دکترا دندانپزشک
سلام ظاهرا علت بوي بد دهان شما مي تواند از بيماري لثه باشد . پس از معاينه علت مشخص مي شود و درمان هاي لازم انجام مي شود . بيماري خودتان راپيگيري کنيد تا سريعتر درمان شود
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک دندانپزشک تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی